School Management, Local Information Services, Local Data Processing
Central Authentication System, Central Information Management, Web Information Services, Central School Database
School Database, Diploma/Certificate Printing, Local Information Services
Central Authentication System, Central Information Management, Web Matura Services
Simple and intuitive customer support and collaboration information system
Central and school system for managing books and other publications across the scool libraries
Brzina kojom djeca uče jezike uvijek iznova čudi roditelje i lingviste. Nove riječi pamte za tren, razumiju što im se govori, ali brzo usvajaju i gramatička pravila.
No najnovija studija Instituta Max-Planck za kognitivna i neurološka istraživanja u Leipzigu, Njemačka, pokazuje da bebe, puno prije semantičkog razumijevanja, mogu iznenađujuće brzo usvojiti gramatička pravila nekog novog jezika te da su u stanju spoznati i generalizirati pravilnosti na razini glasovne površine.
Znanstvenici pod vodstvom Angele Friederici puštali su talijanske rečenice četveromjesečnoj njemačkoj bebi. Kako su mjerenja na EEG-u pokazala, mozak bebe memorirao je u roku od jedva petnaest minuta sintaktička pravila između pojedinih jezičnih elemenata te počeo reagirati na svako odstupanje od tih naučenih obrazaca.
Očito je iz rečenica koje je bebe čula automatski filtrirao sintaktičke veze i tako je već u najkraćem roku u stanju spoznao odstupanja.
Naime, dosad su lingvisti mislili da se te mogućnosti spoznaje razvijaju kod djece tek oko 18. mjeseca života.